13th May 2016, 18:45
|
Registered User
|
|
|
|
Ik ga helemaal akkoord met de mening van Toon. Het is net zoals Gatz zegt, de overschakeling is heel goedkoop en zou na verloop van tijd zelfs kunnen besparen aangezien je de abonnementskosten niet meer in rekening moet brengen.
De overschakeling zou inderdaad gelijktijdig moeten lopen. Het is zo dat de radiozenders wel zullen moeten. Wanneer ze weigeren, gaan ze er zelf ook aan ten onder. Er zijn heel wat organisaties die hierbij een bijdragen moeten leveren, en de overgang zal ook op vele mensen invloed hebben. De mensen die een auto hebben zonder deze DAB, zullen deze moeten laten installeren. De autofabrikant zal zijn standaardmodellen moeten aanpassen met deze DAB. De radiozenders moeten zich aanpassen, maar dit is naar mijn mening niet echt moeilijk.
Voor mensen die vaak in het buitenland zitten, zal het zoals Toon ook aankaart, moeilijk zijn. Wanneer één land het niet doet, en je moet hierdoor een zestal uur reizen of meer, ik zeg nu maar iets, dan heb je voor de ganse tijd geen radio. Ideaal zou dus zijn dat dit in heel de wereld op een gelijktijdig moment zou ingevoerd worden, hoewel me dit hoogstwaarschijnlijk onhaalbaar lijkt.
|