Enkele post bekijken
Oud 23rd May 2016, 19:54
Lore.P*eters Lore.P*eters is offline
Registered User

Ik kan me zeker vinden in de meningen die reeds gegeven werden. Wanneer het regent, sneeuwt of donker wordt, gaan mensen panikeren in de auto. Ze minderen automatisch snelheid, wat ik zeker niet afkeur, maar sommigen overdrijven wel. Er zijn dan ook van die chauffeurs die als gekken blijven rijden en zo veroorzaakt men natuurlijk file. Ik denk dat de files niet alleen te wijten zijn aan het rijgedrag van mensen. Zoals we al wisten, staat België zo goed als bovenaan als we kijken naar het aantal kilometers file per jaar. Dat heeft natuurlijk ook te maken met de staat waarin de weg zich bevindt. Het is me al eens opgevallen dat in Nederland de wegen veel sneller droog zijn na een regenbui en dat de regen van de wagen voor jou, niet op jouw voorruit terecht komt. Tegenover in België regent het precies altijd dubbel zo hard. Als de regenbui over is, krijg je nog steeds al het water van je voorligger op jouw ruit. De Belgische wegen zijn op dat vlak een pak gevaarlijker dan die van bijvoorbeeld Nederland.
Met citaat antwoorden