18th December 2017, 21:09
|
Registered User
|
|
|
|
Mening van Bart
Ik ben het eens met wat Lander zegt. De dupe hiervan is de consument. Het beleid van Trump resulteert nog maar eens in het voordeel van grote bedrijven. Wat ben je nu met 2 internetsnelheden? Iedereen heeft toch het recht op het snelste internet dat mogelijk is zonder daar extra voor te betalen? Ik vind dat we de paramater internetsnelheid hier als vast gegeven moeten maken (dat zou de overheid althans moeten doen). Zo heeft iedereen alvast het snelste internet mogelijk. Dan kan je inderdaad naar verbruik kijken en daar een prijskaartje aan vastplakken.
Vergelijk het eens met water (het principe is hetzelfde):
Je wil 1liter water per minuut, wil je er meer per minuut dan betaal je (nog) meer. Dat is ronduit belachelijk en gewoon puur commercieel bekeken een voordeel voor de providers.
Het bad van Archimedes zal nooit overlopen met die doorstroom van 1liter/min.
De vindingrijkheid van de Amerikaanse overheid is ver zoek. Je moet concurentie hebben en vaste afspraken maken over internetsnelheid.
Het is jammer dat internetsnelheid een factor van winstbejag is en geen van menselijk recht.
Maandelijks betalen voor simpelweg een kabel naar een datacenter vind ik in de eerste plaats zelfs absurd. Maarja, zo zit het systeem nu eenmaal in elkaar.
|