Enkele post bekijken
Oud 22nd October 2004, 16:55
Michai Geyzen's Avatar
Michai Geyzen Michai Geyzen is offline
Donkey!!

Bwa,

ik kan ok 1.000 filmkes van't net halen, maar dan met auto's in de hoofdrol. Als beginnend motorijder ( + 7.500 km dit jaar) heb ik dit jaar al zeker 1 ding geleerd: vertrouw geen enkele automobilist (of het moest zijn dat er iemand die je goed kent achter het stuur zit, waarvan je het rijgedrag kent, en die weet dat je achter hem/haar rijd).

Als motorijder moet je zowel super defensief als super offensief rijden. En als ik van iemand of iets op de baan niet zeker ben, dan draai ik liever de kraan eventjes open in plaats van op de rem te gaan staan en ergens onder te schuiven (slecht wegdek, nat wegdek, bruuske bewegingen automobilisten,...).

Zoals Sofie zegt, gezond verstand doet veel. Toch is dat ook bij mij soms iets te ver zoek, maar ik zorg er altijd wel voor dat ik niemand in gevaar breng, want dat zou ik mezelf nooit vergeven.

Het is niet omdat ik af en toe de grens van 240 km/hr overschrijd, dat ik 'den bak' in moet. Als ik dat doe (of zou doen, want het is natuurlijk allemaal puur hypotetisch...), is er in 'kilometers' omtrek geen verkeer te zien/horen/...
Met citaat antwoorden