Enkele post bekijken
Oud 17th May 2006, 22:55
Kenny's Avatar
Kenny Kenny is offline
UDHR - art. 19

Citaat:
Orgineel gepost door wim leenaerts
Eigenlijk zou ik mij daar wel eens willen 'moeien', maar het probleem is dat je daar enorm veel tijd in steekt. Je moet je argumenten daar volgens mij héél goed kiezen en goed wikken en wegen welke woorden je gaat gebruiken.

Je moet vooral niet te omstandig argumenteren, denk ik. Het doelpubliek dat je daar wil bereiken is waarschijnlijk niet geïnteresseerd in veel nuance. Dus hou het kort en to-the-point. Daarmee kan je misschien niet alles zeggen, maar wel veel ontkrachten van wat daar gezegd wordt.

Citaat:
En het duurt dan ook nog eens heel lang voor je ook daadwerkelijk tot iemand daar doordringt.

Reken alvast maar niet op veel begrip. Ik zou me ook niet focussen op de die-hard fanatics maar eerder op de twijfelaars. Diegenen die zich aangesproken voelen door de verbondenheid van de groep, die sukkelen met hun identeiti i.p.v. daadwerkelijk te geloven in al die troep.

Citaat:
Misschien dat ik daar in de vakantie eens wat ga posten...

Alleen kan je daar uiteraard niet veel beginnen. Mits een gecoördineerde actie en met een heleboel vrijwilligers zou je wel iets kunnen teweegbrengen. Misschien een soort Amnesty International Digitaal: met z'n allen (gratis! ) een heleboel vantevoren voorbereidde berichten plaatsen om een statement te maken.

Misschien niet geheel te verantwoorden vanuit ethisch opzicht, maar het doel heiligt hier misschien de middelen?

Citaat:
Heeft er iemand weet van of daar daadwerkelijk mensen zitten die die jongeren daar proberen het licht te doen zien?

Ja, hier: http://www.stormfront.org/forum/forumdisplay.php?f=14
Opposing Views (123 Viewing)
For all our opponents who want to argue with White Nationalists.

Ik neem aan dat er elders op die site ook wel serieuze discussies plaatsvinden?