Enkele post bekijken
Oud 17th May 2006, 23:17
wim leenaerts's Avatar
wim leenaerts wim leenaerts is offline
Prime Integrator

Citaat:
Orgineel gepost door Kenny
Alleen kan je daar uiteraard niet veel beginnen. Mits een gecoördineerde actie en met een heleboel vrijwilligers zou je wel iets kunnen teweegbrengen. Misschien een soort Amnesty International Digitaal: met z'n allen (gratis! ) een heleboel vantevoren voorbereidde berichten plaatsen om een statement te maken.

Ik ben er niet helemaal zeker van of met een hele hoop tegelijk daar gaan posten meer gaat opbrengen.
Volgens mij kan één lid met heel gefundeerde en goede (en simpele misschien inderdaad ook ja...) argumenten meer doen dan verschillende leden die allemaal met argumenten afkomen met haken en ogen aan.
Voor dat 'superlid' als het ware (dat uiteraard bestaat uit verschillende mensen die samen nadenken over de posts ) gaan ze na een tijd wel respect krijgen als die zijn mening en argumenten goed naar voren brengt.
Net zoals met King Arthur daar blijkt te zijn. Waarom wordt hij daar gezien als een autoriteit? Omdat hij zijn posts (schijnbaar) goed beargumenteerd en (wederom schijnbaar...) weet waar hij over over praat.

Nu vermoed ik wel dat dat ongeveer was wat jij ook bedoelde, maar het was (mij alleszins) toch niet helemaal duidelijk dan...
Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
- Socrates, 2400 jaar geleden... -
Met citaat antwoorden