Onderwerp: De discussies
Enkele post bekijken
  #4  
Oud 15th November 2004, 19:22
Kenny's Avatar
Kenny Kenny is offline
UDHR - art. 19
 
Geregistreerd op: Sep 2004
Locatie: Hier
Posts: 581
Ik moet Davy gelijk geven, wat is dat hier tegenwoordig met dat met elkaar eens zijn??

330 member en 10 ervan hebben meer dan 20 posts achter hun naam staan. 73 mensen hebben minstens 1 bericht geplaatst.

Ik denk dat dat ook wel te maken heeft met het feit dat sommige mensen niet weten hoe een forum werkt (threads, posts, reply's, pm's, polls, topics,...) en dat schrikt wat af. Een korte handleiding kan handig zijn, ik wil daar eventueel wel eens mee bezig zijn.

Op andere forums waar ik geregeld kom is er een 'kennismakings'-thread. Iets waar de nieuwkomers iets moeten plaatsen in de trend van: "Hallo, ik ben Kenny, actualiteit.org's nieuwste aanwinst." Dat helpt wel wat, want daarmee is de eerste stap naar actief deelnemen aan gesprekken meteen gezet.

Er zijn er echter ook die niet meteen in politiek geďnteresseerd zijn en argumenteren dat ze liever niks zeggen over iets waar ze niks over kwijt willen. Volledig begrijpelijk uiteraard, maar er zijn genoeg threads die over totaal andere dingen gaan dan politiek.

Toch ook maar even vermelden dat ik dit forum echt wel een goed idee vindt. Ik ben altijd bereid om mee te helpen bij het 'verspreiden van de boodschap' om dit forum te promoten.
Met citaat antwoorden