28th June 2006, 11:50
|
 |
Prime Integrator
|
|
|
|
Citaat:
Orgineel gepost door Barst
Maar zélf zijn we natuurlijk allemaal prima chauffeurs
|
Hier durf ik echt volmondig ja op antwoorden.
Ik houd me steeds aan de regels. Je zal mij niet snel betrappen op 'speeding' (ik zeg niet 'nooit' want als ik mijn snelheidsmeter uit het oog verlies ga ik er soms wel eens enkele km's over, maar bewust sneller rijden doe ik nooit). Ik ben me er maar al te goed van bewust dat 20km/u te snel tegen een boom knallen (of erger nog tegen een tegenligger) het verschil kan maken tussen leven of dood, of tussen verderleven als een plant of 'enkel' een verlamde onderkant.
Trouwens, trager rijden is beter voor het milieu
En inhalen waar het niet mag: mij niet gezien. Ik rijd wel rustig achter de voorligger tot ik op een plaats kom waar het wel mag... Mijn leven (én mijn zakgeld  ) is me net ietsje teveel waard om op zo'n manier op het spel te zetten 
Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
- Socrates, 2400 jaar geleden... -
|