Enkele post bekijken
Oud 1st December 2004, 21:58
Kenny's Avatar
Kenny Kenny is offline
UDHR - art. 19

Citaat:
Orgineel gepost door Jochen
Bijna alle Walen vinden dat de kroonprins gelijk heeft, ik sluit mij volledig aan bij de Walen.

Ja, wat een verrassing! Wat de Walen over het Vlaams Belang vinden, heeft geen invloed op ons.

Citaat:
(Misschien omdat ik uit Limburg kom, den uithoek van Vlaanderen)

Ach, trek het u niet aan.

Citaat:
Ik heb twee Waalse nonkels en moest België ooit uiteenvallen, wat ga je dan doen met die mensen? Uit Vlaanderen zetten, terwijl ze getrouwd zijn met een Vlaamse?

Nee, wie zegt dat die mensen hier niet meer binnen mogen? Ik denk niet dat iemand dat hier gesuggereerd heeft... Het komt er maar op neer dat de Walen vanaf dan op eigen benen moeten staan. Als jouw nonkels hier wonen, dan zegt toch niemand dat zij hier opeens zouden moeten vertrekken?

Citaat:
en wat gaan ze met Brussel doen, vechten zoals in Israël en Palestina? Een muur rond bouwen zoals de Russen met Berlijn hebben gedaan

Nee. Wat met Brussel? Dat zien we wel als het zover is, maar als u zo lang niet kan wachten, zoek dan maar naar één van de tientallen theorieën die je vast en zeker wel kan vinden op websites van de N-VA, de VVB en consoorten.

Wat vindt u trouwens van de keuze aan de Brusselaars zelf over te laten bij een eventuele splitsing?

Citaat:
Ik zou mij doodschamen mocht er ooit op mijne pas de Vlaamse nationaliteit komen te staan.

Maar u bent vrij om te gaan wonen waar u wil. Als u liever de Waalse (of nog een andere?) nationaliteit hebt, dan is er niemand die u daarvoor iets in de weg legt.