Enkele post bekijken
  #4  
Oud 2nd December 2004, 21:26
SuperJef's Avatar
SuperJef SuperJef is offline
Live fast, die young
 
Geregistreerd op: Sep 2004
Locatie: Meerhout
Posts: 142
Ik denk dat het meer dweilen met de kraan open is. Er bestaat geen enkel systeem dat niet gekraakt kan worden. Er zullen altijd en overal wel oplossingen te vinden zijn om systemen te omzeilen. Ik denk niet dat dit de manier is om pedofilie en dergelijk materies aan te pakken.

Ook denk ik dat het weer de bedoeling is om er munt uit te slagen. Dit gaat het alleen nog maar duurder maken voor de gebruiker en vermits bijna iedereen wel een internetverbinding heeft brengt dit natuurlijk extra kosten met zich mee. Stel u voor.. Elk kind van 12 dat zo een kaartlezer moet aanschaffen.. Ze zeggen misschien wel dat ze het "gratis" erbij krijgen bij hun elektronische identiteitskaart ( die overigens ook niet van de goedkoopste is) maar dan nog, het geld moet toch van ergens komen..

Ik vind wel dat ze in de goede richting zitten door er al over na te denken op welke manieren ze pedofielen kunnen bestrijden. Spijtig genoeg is dit idee niet realistisch.

Dat ze hun tijd eens steken in andere bruikbare dingen dan van die onverwezelijkbare fabeltjes te verzinnen.
__________________
Met citaat antwoorden