Enkele post bekijken
Oud 15th December 2004, 16:15
judithgielens's Avatar
judithgielens judithgielens is offline
auti-juf

Citaat:
Orgineel gepost door Kenny
Daarom dat ik ook zeg, op die leeftijd kan je geen grens trekken want sommigen die jonger zijn dan 16 kunnen wel zeggen wanneer genoeg genoeg is, en anderen die ouder zijn dan 16 kunnen dat nog steeds niet.

even goed voorbeeld: dit weekend mee gaan dj-en (jaja, vrouwen kunnen dat ook )Het was een feestje waarbij iedereen in de buurt woonde, de drank was gratis en iedereen was zeker +22jaar;
Kan je je al even voorstellen hoeveel zatten er waren? (de ene is natuurlijk vervelender als den andere he)

En hoeveel van die vieze oude venten zijn er ni, die elk weekend zat int cafe hangen en u lastig vallen??

Er valt dus echt geen leeftijd op te plakken
Toch weerhoudt dat er mij niet van te zeggen dat ik het toch beter vind jongeren onder de 16 geen alcohol te geven.
Ze hebben nog een heel leven om dat te ontdekken he, wat maakt dat ene jaar dan? (hoor mij nu klappen, als tiener zou ik vroeger gezegd hebben tegen ons mama: ja, en als ik nu morgen overreden wordt, dan heb ik het nog ni eens kunnen proeven)
mja, soit, normaal mogen ze voor hun 16 ook niet in een discotheek of op een fuif binnen, en dat is bij de meesten denk ik toch wel de eerste plaats waar ze daar veel mee in aanraking komen en het echt verbruiken. Dus eigelijk hangt dat wat samen met de regel op uitgaan.

Het breezer en smirnoff gedoe vind ik ook allemaal wel wa gevaarlijk spul, voor mij lijkt dat gewoon limonade, dus ik veronderstel voor die tieners ook. Je blijft er gewoon van drinken en voor je het weet ben je zat (nee, ik spreek ni uit eigen ervaring want ik kom aan dat spul eigelijk ni aan )
dat nog even terzijde dus.