Enkele post bekijken
Oud 2nd December 2007, 13:13
MinkeVanHoof's Avatar
MinkeVanHoof MinkeVanHoof is offline
Registered User

Citaat:
Orgineel gepost door Nele Meuris
Zoiets vind ik eerder grappig dan erg.
Alhoewel, als je een grote boezem hebt, en je word hiermee continu geconfronteerd, dan is dit erg. Maar, als je dat zo erg vind, waarom doe je dan geen truitje aan waar je borsten niet uitspringen? Dan lijken ze ineens ookal een heel stuk kleiner hoor.
Als je met zo'n kleding gaat werken, dan zet je je borsten in de schijwerpers en dan is het 'normaal' dat mannen je hierover aanspreken.
Maar soms kennen ze inderdaad hun grenzen niet en moeten ze er toch eens op gewezen worden. Maar door naar de rechter te stappen? Dat vind ik een foute manier.

Hier ben ik het niet helemaal mee eens, moet die vrouw haar aanpassen omdat ze anders hopen opmerkingen krijgt. Als die vrouw haar goed voelt in wat ze draagt, moet ze dit dan veranderen voor andere mensen? Ik vind dat ze het recht heeft te dragen wat ze zelf wil. Ik kan begrijpen dat je bedoelt dat ze geen kleine topjes moet zitten dragen. Het is toch niet dat als je dagelijks opmerkingen krijgt omdat je klein bent dat je dan maar hakken moet gaan dragen om het minder duidelijk te maken? Of als je opmerkingen krijgt omdat je een kleine boezem hebt dat je dan maar push up bh's moet gaan dragen zodat het minder opvalt?
De werknemers bedoelen het waarschijnlijk niet slecht maar ze moeten toch wel de boodschap krijgen dat het niet kan. Een vrouw is meer dan haar boezem alleen.
Met citaat antwoorden