Enkele post bekijken
Oud 9th December 2007, 13:27
Lien Boogers Lien Boogers is offline
Registered User

Ik zou als ouder erg ongerust zijn. Normale reactie denk ik.Als ouder zou ik er niet te veel tegenin gaan, want dat heeft alleen maar het tegengestelde effect. Verliefde koppeltjes daar kan/mag niemand tussenkomen, zelfs geen ouder dat is mijn mening.

Ikzelf denk dat zulke relatie niet veel kans op slagen heeft, tenzij dat ze dezelfde verwachtingen hebben van een relatie. Je kan dan wel volwassen en verliefd zijn, maar de interesses enz. van een 16-jarige en een 27-jarige zijn toch een wereld van verschil. Zij kijkt uit naar haar eerste autootje, hij woont waarschijnlijk al apart of kijkt uit naar zijn eerste stek. Het kan natuurlijk wel zijn dat een 16-jarige en 27-jarige op hetzelfde niveau zitten qua verwachtingen.

Ikzelf heb vorig jaar nog eent tijdje een relatie gehad met een man die tien jaar ouder was, maar we zijn tot de conclusie gekomen dat het toch een te groot verschil is/was. Hij dacht al aan samenwonen, bouwen,... . Terwijl ik als student daar nog totaal niet met bezig was. Je moet nu éénmaal keuzes maken .
Met citaat antwoorden