Enkele post bekijken
Oud 11th December 2007, 10:33
jan van hoogten jan van hoogten is offline
jan

Het is inderdaad een verschijnsel dat de laatste jaren enorm is toegenomen. Als ik 5 jaar geleden op een fuif kwam dan waren daar amper kinderen van 14-16 aanwezig. Nu is dat de standaard blijkbaar.
Als ik kijk hoe die meisjes er dan bijlopen en zich gedragen kan ik steeds weer maar vaststellen dat ze zich alleen maar ouder willen voordoen dan ze wel zijn.
Van de jongens van die leeftijd zie je er dan weer opmerkelijk weinig op fuiven. Ik merk dat sterk bij mij broer die juist in de leeftijdsklasse zit. Als ik aan hem vraag wie er naar de fuif gaat zijn het bijna uitsluitend meisjes en die trekken dan meestal op met jongens die een pak ouder zijn.
Over de kleding die ze aan hebben moet ik het trouwens niet lang hebben, veel hebben ze toch nooit aan... Maar midden in de winter in een te kort rokje en spaghettiebandjes in de kou buiten rondlopen daar hebben die dus blijkbaar echt geen last van. Ik sta daar dan te bevriezen met een trui en een jas maar om één of andere reden(misschien is het comazuipen) voelen zij dat blijkbaar niet... altijd sexy willen zijn zal daar misschien mee te maken hebben.
Met citaat antwoorden