Enkele post bekijken
Oud 16th December 2007, 18:49
Julie_07's Avatar
Julie_07 Julie_07 is offline
Registered User

Wat voor gruwelijke dingen gebeuren er toch allemaal? Ik begrijp het echt niet dat een ouder zijn kind kan vermoorden. En de moord was duidelijk voorbereid, want een wapen kopen, laden en dan beslissen om te schieten dat doe je niet in een impulsieve bui.
Ik begrijp dat in hun cultuur het belangrijk is dat een meisje nog maagd is, maar om daarvoor zo ver te gaan? En het was dan nog eens bewezen door verscheidene artsen dat ze geen seks had gehad. Als de vader die artsen dan ook niet geloofd!?
Een halfjaar gevangenisstraf voor dit soort misdaad vind ik schandalig weinig en ook 15 jaar is niet genoeg. Levenslang moeten ze zo'n mensen opsluiten.

Maar hoe hard je de vader ook straft, het meisje is er niet meer. Dan denk ik aan Julie en Melissa en Annick Van Uytsel en al die andere onschuldige meisjes die vermoord zijn. Zij zijn ook dood, maar in tegenstelling tot het Jordaanse meisje, hebben hun ouders hier niet voor gekozen en het dus ook niet zelf gedaan. Ik begrijp dat voor zo'n mensen het ongeloof nog groter moet zijn. Zij weten wat het is om een dochter te verliezen dus zij zullen het nooit kunnen begrijpen wat je drijft zodat je je dochter zelf om het leven brengt. Net als (hopelijk) vele anderen.
Met citaat antwoorden