Enkele post bekijken
Oud 25th December 2007, 13:07
Hanne Wuyts Hanne Wuyts is offline
Registered User

Je gaat hier bijna denken dat de Israëli's gewoon geen vrede willen, kunnen ze niet even proberen een compromis te bereiken, dat nageleefd wordt door beide partijen? Ik vraag mij eigelijk af of de vrede er ooit zou kunnen standhouden? Dan zitten ze wel in de VS te melken over duurzame vrede, waar ik ook in geloof, maar ik geloof er alleen in als het eindelijk tot dit punt kan geraken. Ik denk dat er tussen deze 2 bevolkingsgroepen veel te veel is gebeurt, om echt een vrede te kunnen behouden. Maar dat dacht men in tijd misschien ook over de Duitsers, en ik denk dat wij nu niet echt problemen meer hebben met dit land...
Het wordt eens tijd dat van beide landen een fatsoenlijk persoon naar voor komt die hun bevolkingsgroep vertegenwoordigt en waar hun bevolkingsgroep echt naar opkijkt. Zij moeten de touwtjes in handen nemen om zo hun land te helpen herop te bouwen en bovenal ze moeten proberen eindelijk een duurzame vrede te verkrijgen, maar eer dat dit gebeurt, denk ik dat we nog heel veel nieuwsberichten in de krant gaan krijgen van aanslagen enz.
Jammer maar helaas...
Met citaat antwoorden