Enkele post bekijken
Oud 4th January 2005, 17:21
judithgielens's Avatar
judithgielens judithgielens is offline
auti-juf

Citaat:
Orgineel gepost door katleen
Ik ben ook een voorstander van het openbaar vervoer, maar ook van comfort! En voor oudere mensen is het niet echt comfortabel van op een bus te zitten. Mijn grootmoeder kan dat bv niet door haar rug. En de zitplaatsen op de bussen zijn ook dikwijls bezet. Ik ben voorstander van goedkoop openbaar vervoer, en ik gebruik het ook, maar voor de oudere mensen vind ik het toch niet echt alles. En voor iemand die met vier bengels de bus op moet.., liever zij dan ik hoor!

Niet alleen de bus is openbaar vervoer!
Denk even aan de trein, de metro, ...
De trein is al een pak comfortabeler!

Ons bomma pakt trouwens bijna elke dag de bus naar het dorp(van putte-kapellen naar kapellen= ong 5 km) omdat ze het stom vind de auto uit de garage te halen en dan moet ge ook nog is gaan parkeren in kapellen. Ge bent er rapper met de bus en die stopt dichter bij het winkelcentrum zegt ze altijd :d

De nieuwe bussen zijn al een pak comfortabeler, maar idd katleen, 't is nog ni alles qua comfort ik pak ook liever den trein, maar da is dan weer een pak duurder
Als ik een oud menske was en voor het openbaar vervoer ni meer zou moeten betalen, kzou het dan toch wel weten: met den trein op 20min in antwerpen met een pak meer comfort,
in tegenstelling tot de bus: een uur op de bus op een hard bankske :s