4th January 2005, 18:43
|
 |
Prime Integrator
|
|
|
|
als ik het over "nen dikke auto" heb bedoel ik chique BMW's, mercedessen en rangerovers enz... volgens mij bedoelen ze niet echt monovolumes want dat zijn over het algemeen wel gezinswagens denk ik dus het zou idd wel stom zijn om daar meer voor te laten betalen maar voor dure, milieuvervuilende auto's mogen ze van mij gerust wat meer vragen. Zal de mensen mss aanmoedigen om wat meer met de fiets te rijden want daar kan ik mij soms aan ergeren. Dan kom je bijv in Turnhout en dan zie je daar mensen van Beerse en Vosselaar met de auto toekomen, dat is bij God nog geen 7km. Echt schandalig en dan maar zagen dat ze geen parkeerplaats vinden en dat er dringend iets aan het broeikaseffect moet gedaan worden...
Ze zouden beter het fietsen wat meer promoten daar heeft niemand last van en het is nog stukken beter voor het milieu ook.
Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
- Socrates, 2400 jaar geleden... -
|