Enkele post bekijken
Oud 13th January 2005, 14:44
judithgielens's Avatar
judithgielens judithgielens is offline
auti-juf

Citaat:
Orgineel gepost door SuperJef
Zoals ik al zei.. Het is bijna onmogelijk om hier een fatsoenlijke wet voor te maken. Je kan alles wel als een wapen beschouwen. Met een stilo kan je ook iemand zijn ooguitsteken.. Onbegonnen werk.. Het kan toch niet dat je zoals judithje zei je identiteitskaart gaat moeten afgeven als je een cuttermes gaat kopen?

Als je iemand wil verwonden.. Voorwerpen genoeg om dat mee te doen.. Ik ben ervan overtuigd dat het beter is voor iedereen dat ze eerst tijd en geld steken in het gevoel van veiligheid te verhogen dan willekeurige onzinnige wetten te zitten veranderen of te verzinnen..

idd, eigenlijk kan alles wel als een wapen beschouwd worden.
Kheb heb artikel ondertussen nog eens gelezen want ik ben iemand die graag nogal verder denkt en soms te ver en ik zou me dus eigenlijk moeten beperken tot vuurwapens.
Waar gaan ze hier dan nog de grens leggen? en hoeveel mensen zijn er niet die een vuurwapen in huis hebben als "sier" of als aandenken aan een grootvader ofzo. Ik denk dat deze vuurwapens ook nog wel altijd op die lijst zullen staan. (Die bedenking maakte ik net omdat er bij ons thuis zo een is naart schijnt, khebt zelf nog nooit gezien, allegoe, kzou nogal schrik krijgen :s)