Enkele post bekijken
Oud 28th May 2008, 23:01
MinkeVanHoof's Avatar
MinkeVanHoof MinkeVanHoof is offline
Registered User

Ik kan begrijpen dat deze studenten het gevoel krijgen dat hun campus benadeeld wordt. Toch denk ik dat ze niet heel goed geinformeerd zijn.
Het was ofwel Vorselaar ofwel Turnhout.
Ik snap de beslissing en sta hier ook achter.
Van de mensen die nu naar Vorselaar gaan zouden een heel deel niet naar Turnhout gaan, vooral mensen van mijn kanten (Zandhoven).
Daarbovenop heeft de campus Vorselaar net geinvesteerd in een betere busverbinding zodat wij bereikbaarder worden.
En ik kan ook begrijpen dat de studentenraden hier niet mee over mochten beslissen. Dit is iets wat van hogeraf kwam en de studenten dat nu op de campussen zitten hebben er helemaal niets meer mee te maken. Het begint pas binnen twee jaar.
Wat ik heb gehoord over de "overheveling" is dat als Baso moet vertrekken uit Vorselaar de campus niet rendabel blijft en dat de hele campus daardoor failliet kan gaan.
Ik heb zelf meer gehoord over het dossier en snap de beslissing.
Zeker als je de verslagen van de inspectie bekijkt, weet je waarom Vorselaar "gewonnen" heeft. (Vorselaar scoorde beter dan Turnhout)
Men moet er bij stilstaan dat men hier niet over 1 nacht ijs gegaan is. Het is een zware beslissing geweest waar men heel hard heeft over nagedacht. Daarom dat ik ook begrijp dat de KHK hier niet op terug wil komen.
Met citaat antwoorden