16th November 2008, 15:03
|
Registered User
|
|
|
|
Ik denk dat we allemaal wel weten hoe enorm luid de muziek tegenwoordig op fuiven of in discotheken staat. Daarom vind ik deze oorbeschermers een goed idee en initiatief. Het verrast me wel dat zoveel jongeren deze oorbeschermer dragen, ik dacht echt dat bijna niemand dit zou doen omdat het niet 'in' of 'cool' is ofzo.  Misschien wordt het dit wel? Het is goed dat de jongeren zich meer en meer bezighouden met hun lichaam en hun gezondheid. Wat ik ook een heel positief punt vind aan deze oorbeschermers is het feit dat je andere mensen beter kan verstaan in een lawaaierige omgeving. Ikzelf vind het vreselijk dat ik altijd zo moet roepen om me verstaanbaar te maken op een fuif of in een discotheek. Dat de muziek zo luid staat is niet alleen slecht voor de oren maar zeker ook voor onze stem! De oorbeschermers zijn een goed initiatief, maar ik vind toch ook dat men de muziek gewoon een beetje minder luid moet zetten. Dat zou voor iedereen aangenamer en gezonder zijn, ook voor diegenen zonder oorbeschermer.
|