22nd February 2005, 21:06
|
 |
Prime Integrator
|
|
|
|
Citaat:
Orgineel gepost door kris10
Maar één keer moet iedereen dit toch eens gedaan hebben vind ik...
|
Ik wil hier niemand beledigen maar dat heb ik over dit onderwerp al meer gehoord en dat is (om een beetje beleefd te blijven  ) een uitspraak waar ik niet goed tegen kan...
Dat is zoals van die mensen die zeggen: ge moet toch is ene keer van een sigaret getrokken hebben, ge moet toch is ene keer nen joint gesmoord hebben, ge moet toch is ene keer over de 200km/u gaan en de kick van de snelheid gevoeld hebben, en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ik vind echt niet dat je dat ooit eens echt gedaan moet hebben. Wat is er nu in godsnaam aan spijbelen aan, een extra verlofdag maar je beschaamt het vertrouwen van uw ouders enorm en als ze in de gemiste lessen juist een enorm moeilijk onderwerp behandeld hebben heb je meer dan één probleem. en voor de kick moet je het ook niet doen (allez ik toch niet), als ik vroeger een uurtje te laat thuis kwam kreeg ik ook steeds den uitbrander van mijn leven dus dat geeft dan nen even harde kick...
Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
- Socrates, 2400 jaar geleden... -
|