Onderwerp
:
Afghaanse wet verplicht vrouwen tot seks
Enkele post bekijken
#
7
21st April 2009, 04:11
Barst
Administrator
Citaat:
Orgineel gepost door
Ann Van der Flaas
Anderzijds levert dit ook een 'voordeel' op... De hoofdreden van overspel (toch voor zover ik weet) is omdat de vrouw 'geen goesting' heeft en de man bij gevolg niet aan zijn trekken komt... op deze manier wordt dit uitgesloten, want hij krijgt sowieso zijn 'seks' elke 4 dagen...
Ga je nu werkelijk beweren dat 'de' vrouw bereid moet zijn tot dergelijk 'offer' teneinde tegemoet te komen aan de 'goesting' van manlief?
Ik leid er alvast uit af dat de 'goesting' van vrouwlief klaarblijkelijk een 'secundair' iets is, afgezien van het feit dat het beeld van 'manlief' dat hieruit naar voor komt een soort van oerang-oetang is die zijn 'shot' om de zoveel dagen moet hebben...
Alsof wij mannen op dat vlak niet min noch meer een bende primaten zouden zijn, niet in staat om onze broek op te houden na vier dagen zonder seks??
Komaan zeg!
Maar ik begrijp je argument wel: spijtig dat die vrouwen borsten en andere parafernalia hebben, want anders zou die 'oerang-oetanggoesting' helemaal geen punt meer zijn! "Man en vrouw schiep Hij hen" - daar lezen we dan maar even over...
Conclusie: '...Hij weende bittere tranen'. Want blijkbaar was het voor sommigen niet duidelijk dat de intieme relatie voornamelijk gekenmerkt wordt door, jawel... intimiteit (op welke manier dan ook, en vooral niet afdwingbaar door wetten!)
Overigens: "...zijn seks krijgen": gruwelijk! Mijn 'goesting' is al over voor het spel begint. Met daarbij volgende 'ontboezeming' - om het primair te houden
-: als ik morgen mijn vrouw voor de verplichting stel om om de vier dagen seks te hebben, dan ben ik overmorgen gegarandeerd terug solitair!
Bekijk Public Profile
Stuur een privé-bericht naar Barst
Stuur E-mail naar Barst
Vind alle posts van Barst
Voeg Barst toe aan je Vriendenlijst