Enkele post bekijken
Oud 6th May 2009, 08:30
wim leenaerts's Avatar
wim leenaerts wim leenaerts is offline
Prime Integrator

In mijn ogen ligt de fout ook bij de mensen die zo'n tijdschriften kopen.
Dat mensen zich zo interesseren in het privéleven van die celebrity's gaat mijn petje echt te boven. Of nee, misschien kan ik me wel enkele redenen voor de geest halen, maar daar is dan toch wel een grote dosis inlevingsvermogen van mijn kant voor nodig.

Het is erg simpel: als niemand nog zo'n tijdschriften koopt, zullen er ook geen foto's meer genomen worden voor zo'n tijdschriften.
Anderzijds is het wel zo dat de meeste van die sterren schandalig rijk zijn en ook ik vind dat ze wel iets meer voor mogen doen voor hun geld dan zoals Britney eventjes andermans teksten in te zingen en af en toe voor schandalige bedragen op een podiumpje te staan shaken en playbacken. En met hun riante en vaak excentrieke levensstijl lijken ze er soms wel om te vragen.
Maar het gaat meestal wel degelijk wat te ver.
Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
- Socrates, 2400 jaar geleden... -
Met citaat antwoorden