Enkele post bekijken
Oud 9th December 2009, 20:59
jeroen.ooms@edu.khk. jeroen.ooms@edu.khk. is offline
Jeroen.Ooms

Dag Allemaal is een roddelblad, niets meer of minder! Ik ben daarom ook blij dat Dag Allemaal misschien binnekort uit de winkels zal verdwijnen. Mensen zonder enige aanwijziging van oplichting verdenken, wijst op het gebrek van respect en moet bestraft worden.
Dag Allemaal-lezers zijn sensatiezoekers. Ik hou ook wel van een beetje sensatie, maar niet op deze manier. Dag Allemaal pakt elke week uit met straffe titels die interessant lijken, maar als je het boekje leest, besef je dat het vaak gaat om veronderstellingen/roddels.
Het is begrijpelijk dat mensen zich persoonlijk gekraakt voelen door wat er over hen geschreven staat in dat soort boekjes. Mensen zullen je op straat misschien beginnen nawijzen als de (in dit geval) oplichtster. Dit moet niet gemakkelijk geweest zijn voor die vrouw en daarom vraag ik om een strenge straf. Bv. het verdwijnen van Dag Allemaal. Ik zou er niet rouwig om zijn!!!

Als je de cover van Dag Allemaal bekijkt op de site zegt dat al genoeg. Straffe titels zijn blijkbaar het recept voor een roddelblad. Of dit dan de waarheid is, maakt blijkbaar niet uit.
http://www.dagallemaal.be/
Met citaat antwoorden