Enkele post bekijken
Oud 10th March 2010, 16:53
Coleta's Avatar
Coleta Coleta is offline
Registered User

Stuur een bericht via MSN naar Coleta
Dit is toch echt wel heel triest! Ik begrijp ook niet dat je een echt wapen zomaar op tafel laat liggen wanneer er een peuter in huis rondloopt! Ik kan het wel begrijpen dat je het wapen bovenhaalt wanneer je denkt dat er een indringer in de buurt is, maar wanneer je dat doet moet je er 'zorg voor dragen'. En dat betekent zeker en vast niet het zomaar laten rondslingeren in huis. De vader heeft het wapen bovengehaald, wel, dan heeft hij er toch wel de verantwoordelijkheid over. De moeder mag dan wel slechts enkele meters verder achter de computer zitten, toch denk ik niet dat we haar meteen met de vinger mogen wijzen. Wist zij dat de vader een echt wapen had bovengehaald? Want dat wordt namelijk nergens vermeld. Misschien wist zij dit wel helemaal niet en dan kan een ongeval -spijtig genoeg- heel snel gebeurd zijn. Tinne zei al dat je soms eens naar je kinderen kijkt wanneer ze aan het spelen zijn, en dat kan ik alleen maar bevestigen. Maar wie zegt dat ze niet net nog naar haar kind had gekeken en dat het een minuut later al gebeurd was? Ik wil de moeder niet helemaal verdedigen hoor, maar ik vind dat we haar niet meteen moeten beschuldigen wanneer we deze details niet kennen. Ik vind het echt heel erg dat dit is kunnen gebeuren... Dat kleine meisje is gestorven door een heel stom ongeluk!
Met citaat antwoorden