Enkele post bekijken
Oud 1st May 2010, 16:51
Coleta's Avatar
Coleta Coleta is offline
Registered User

Stuur een bericht via MSN naar Coleta
Ik schrik er niet echt van dat er zo veel naar TV wordt gekeken. Wanneer je 's avonds ergens komt, staat bijna overal de televisie aan... Bij ons thuis staat die toch ook wel een drie à vier uur per dag te spelen. Mijn ouders kijken allebei elke dag televisie. Zo kijken ze beide elke dag naar het nieuws om zeven uur (en het weer), wat toch al meteen een drie kwartier duurt. Daarnaast kijkt mijn mama af en toe naar een film en ook mijn papa durft wel eens naar een avonturenfilm te kijken. Zelf kijk ik zelden televisie. Wat ik dan wel weer doe, is elke dag enkele uren op de computer zitten. Dit is ook voor schoolwerk, maar soms toch ook om te ontspannen. Dit is natuurlijk niet veel gezonder da TV kijken hé. Gelukkig heb ik genoeg hobby's die me van het televisiescherm weghouden Zo ben ik bij de fanfare, leidster bij KSJ en ik ga ook nog eens driemaal per week joggen! Zulke activiteiten zouden inderdaad wat extra aanmoediging verdienen, maar wie écht van zijn televisie houdt en wat luier is, zal volgens mij moeilijk te overtuigen zijn.
Met citaat antwoorden