Enkele post bekijken
Oud 20th October 2010, 16:54
evelien.kolsteeg evelien.kolsteeg is offline
Registered User

Citaat:
Orgineel gepost door Anneleen Verboven
Dit is een heel interessant artikel en met een logische redenering. Ik vraag me wel af of de natuur echt ondergeschikt is aan de wetenschap... Aangezien deze embryonale stamcellen toch ook natuurlijk zijn? Maar ik begrijp wel wat je bedoelt met het ondergeschikt zijn. Het gaat hier natuurlijk niet meer over natuurlijke technieken, maar om wetenschappelijke experimenten en methodes met een natuurlijke basis.

Inderdaad is de natuur niet ondergeschikt als je het op die manier bekijkt, zo bedoel ik het ook niet, maar dan kan je ook zeggen dat kloneren tot de natuur behoord, aangezien de meeste stamcellen uit gekloonde embryo's gehaald kunnen worden, en aangezien die discussie nog steeds gevoelig ligt denk ik dat dergelijk standpunt toch wel wat stof zou doen opwaaien.
Ik ben het ook eens met de vooruitgang van de medische wereld, ik vind het soms gewoon een beetje onwezenlijk als je erbij stilstaat hoe ver de wetenschap al staat, om die gedachte kracht bij te zetten heb ik die op een controversiële manier verwoord.
Met citaat antwoorden