Enkele post bekijken
Oud 7th November 2010, 17:23
verschueren.sien verschueren.sien is offline
Registered User

Ik vindt dit zeker niet kunnen!
Je moet eens nadenken, je betaalt al tax. En zie een keer naar de wegen in België!! Ze trekken regelrecht op niets. Dan vraag ik mij af, waar gaat al dat geld naar toe, misschien kunnen ze dat geld al eens gebruiken om de wegen te maken. Als je nu bijvoorbeeld naar Nederland rijd op de autostraten, je voelt direct wanneer je op Nederlandse bodem zit. De wegen zijn er zoveel beter dan in België. En waarom? Omdat zij misschien het geld dat de mensen betalen wel echt in goede wegen steken, en zij zullen dan ook niet nog eens geld willen stelen van de mensen. Want ik vindt dat echt stelen wat de Belgische overheid dan zou doen. En het is inderdaad wel echt druk op de wegen, maar ik vindt niet dat ze dan zo'n maatregel moeten invoegen op de hoop dat er minder mensen op de baan zouden zijn. Want de enigste die je daar mee zult treffen zijn de armste mensen in onze maatschappij, zij zullen de gene zijn die het zich niet meer kunnen permiteren om zich te vervoeren met hun eigen wagen. Met het gevolg dat er dan weer acties gaan komen om deze mensen te helpen. Op die manier wordt er daar ook weer geld ingestoken en zit je in een eindeloze cirkel van weer maar eens onnodig geld uit geven.

Nee, volgens mij is dit geen goed idee.
Met citaat antwoorden