Enkele post bekijken
Oud 29th November 2010, 22:59
Elke Mertens Elke Mertens is offline
Registered User

Het is een goede vraag, waarom heeft de vrouw dit gedaan? Ik snap dit ook volledig niet en zeker niet omdat ze al 2 kinderen heeft. Als ze het derde kindje niet wou moest ze dit laten adopteren door mensen die dit kind wel wilde groot brengen en dit kind wel graag zouden kunnen zien. Als je weet hoeveel mensen een kindje willen en het niet kunnen krijgen. Dit is echt schandalig hoe egoïstisch iemand kan zijn. Ze neemt het leven van een pasgeboren kind af, had zij dan helemaal geen gevoel. Anders vermoord je een kindje niet. Ik snap ook niet waarom die vriend hieraan meedoet, waarom houdt hij haar niet tegen? Hij had een een straf moeten krijgen! Hij heeft ook dat lijkje verborgen dus is hij medeplichtig aan moord! Hier kan geen misverstand over zijn. Het moet ook erg zijn voor de 2 kinderen van de vrouw, het moet toch schrikken zijn als je hoort dat je moeder zoiets heeft gedaan.

Telkens als ik zo iets hoor, zoals een familiedrama ofzo. snap ik niet hoe ver mensen kunnen gaan. En ik vind het erg dat de kinderen hier vaak het slachtoffer van zijn. En zeker kleine kindjes die zich niet kunnen verweren. Je hoort er tegenwoordig vaker van, in de media, krant,... dus het wordt toch een probleem. Men moet een zwaardere straf zetten op babymoord, omdat tegenwoordig meer mensen hun kind vermoorden of dumpen. Dit moet zwaarder aangepakt worden en hopen dat dit in de toekomst gaat verminderen!
Met citaat antwoorden