Enkele post bekijken
  #2  
Oud 1st February 2011, 13:40
Lotte.Verreijdt Lotte.Verreijdt is offline
Lotte
 
Geregistreerd op: Sep 2009
Locatie: Berlaar
Posts: 69
Thumbs down Lidl niet afgeschrikt

Blijkbaar heeft Lidl geen zin om zijn slim gezien ‘klanten- binnenrolmiddel’ snel op te geven. Zo lang er geen echte wetgeving is rond het minimum aangeboden producten bij een grootschalige promotie zullen ze blijven doorgaan met deze praktijken. Overigens wel slim gezien om een in het oog springende promotie op de voorkant van de folder te zetten, de mensen die ‘te laat’ zijn voor de televisietoestellen zullen zeker nog wat andere inkopen blijven doen, want ze zijn er nu toch. Zo blijven er een week lang mensen toestromen die wel geïnteresseerd zijn in een goedkoop televisietoestel en daardoor maken ze profijt bij de keten en zeker omdat het in alle filialen het geval is. De voorgaande boete zal niets geweest zijn tegenover de inkomsten die nog zullen volgen door deze reclame – en verkooptechniek. Overigens wordt er ondertussen ook over de keten gepraat, en zoals men zegt: slechte reclame is ook reclame.
Met citaat antwoorden