23rd May 2011, 11:18
|
Registered User
|
|
|
|
Deze chauffeurs zijn zich inderdaad wel bewust van de risico's die aan hun job verbonden zijn denk ik.
Een mogelijke verklaring is dat de chauffeurs continu in aanraking komen met enorm veel verschillende personen, waarvan velen niet echt op hun hygiëne letten. Ze komen dus ook in aanraking met extreem veel bacteriën, gevolg: ziekte.
Als men een controledokter stuurt, dan kan je niet anders dan vaststellen dat deze mensen wel degelijk ziek zijn, dus wie het lijkt er toch op dat de mensen vaak echt ziek zijn, die vakantieplannen lijken me dus niet echt een correct argument. Je kan inderdaad wel beter de controledokter vaker, of ongeregelder sturen, maar als werknemer heb je daar nooit echte zekerheid over hoor.
Stel je voor: Je rijdt in putje winter met een bus vol verkoude hoestende mensen die allemaal op elkaar gepropt staan en zweten in hun warme jassen. Telkens je je deur opent krijg je een koude tocht over je heen. Wanneer de deur sluit heb je het terug warm door de verwarming van de bus.
=> Vreemd dat de chauffeurs vaak ziek zijn? Ik weet het niet, zou toch best nog wel kunnen.
|