Enkele post bekijken
Oud 11th October 2011, 18:32
Michael Van Deun Michael Van Deun is offline
Registered User

"Motilium kostte duizenden Belgen leven door hartstilstand"

Ik heb de laatste maand eigenlijk heel wat positieve artikels gelezen wat betreft de wetenschap, maar mooie liedjes duren niet lang. Dat is wel bewezen door het artikel dat hier is gepost. En eigenlijk stel ik er mij heel wat vragen bij! Hoe is het mogelijk dat de neveneffecten van dit medicijn zonder voorschrift niet echt zijn gemeten of zijn verwacht? Dat is toch een teken dat wetenschappers en onderzoekers hun werk niet voldoende doen, anders had dit toch nooit kunnen gebeuren. Natuurlijk wil ik niemand direct met de vinger wijzen! Onschuldig tot het tegendeel is bewezen, want misschien is er wel iets anders aan de hand. Maar het is en blijft wel een goed voorbeeld en een wijze les voor de toekomst. Ik denk dat dergelijke artikels ook hun nut kunnen bewijzen in het onderwijs. Leerlingen aantonen dat het niet enkel gaat om een job te hebben, maar je daar ook volledig voor in te zetten. Daarvoor moet je natuurlijk studeren en die studies serieus nemen! Misschien wat vergezocht, maar ergens heeft de actualiteit en het onderwijs meer verbanden dan enkel op de hoogte blijven ...
Met citaat antwoorden