27th October 2011, 11:34
|
Registered User
|
|
|
|
RE: gedaan met snelheidsjojo op gewestwegen
Proficiat, ze gaan eindelijk tegen het eind van dit jaar een theoretisch onderzoek uitvoeren ivm de borden naast de gewestwegen! Ik hoop wel dat het resultaat niet lang op zich laat wachten en dat de aanpassing (ik geloof wel dat iedereen het erover eens is dat dit aangepast moet worden) dan ook snel gebeuren.
Ik ga helemaal akkoord met de mening van Suzy en Jaan dat ook naar de gewest-, provincie- en gemeentewegen moet gekeken worden. Jaan geeft ook aan dat de borden niet altijd op een zichtbare plaats staan, daarbij wil ik nog zeggen dat er ook borden zijn, die wel op een zichtbare plaats staan, maar gewoon niet meer leesbaar zijn. Dit komt door graffiti, slijtage, afgegaan van de zon enzovoort en dus zou ik zeggen, kijk ook dit eens goed na.
In het voorstel van Suzy om een item in de nieuwsberichten te maken over de verkeersregels kan ik mij helemaal vinden. Ik rijd nu al 3 jaar met de auto en heb al bijna 2 jaar mijn rijbewijs, maar toch kom ik af en toe nog een bord tegen, waarvan ik de betekenis niet onmiddellijk meer weet. Meestal weet ik deze wel als ik even tijd heb gehad om erover na te denken, maar in het verkeer heb je hiervoor nu eenmaal geen tijd. Daarom is een opfrissing van alle regels zeker geen slecht idee voor alle bestuurders.
|