6th December 2011, 14:36
|
Registered User
|
|
|
|
Citaat:
Orgineel gepost door Maximous
Dat Beke nu ook Latijnse uitdrukkingen gebruikt, laat uitschijnen dat hij zich verlaagt naar het niveau van De Wever.
|
Ik versta niet goed hoe een Latijnse uitdrukking een niveau van een persoon kan verlagen.(Quidquid latine dictum sit, altum videtur) Ik kan mezelf niet zo goed uitdrukken in het Latijn maar ik vind ze wel vaak passend. (maar ik weet: De gustibus (et coloribus) non est disputandum)
Ik vind het verder wel heel raar dat De Wever van de bevolking toegevingen verwacht (besparingen) maar zelf van geen toegeven wist. Het been stijf houden tijdens een onderhandeling is overigens geen onderhandeling voeren (en dus een soort contradictie).
Bart De Wever heeft gekozen om aan de zijlijn te gaan staan bij de onderhandeling, wat zijn goed recht is. Maar nu zou ik als ik van hem was wachten met commentaar geven wanneer dit nodig is. Di Rupo is nog niet begonnen dus nog even wachten vind ik hier wel gepast.