10th May 2012, 08:05
|
Registered User
|
|
|
|
Mijn mening sluit aan bij die van Caroline.
Ik vind 71 smsjes per dag veel, maar ik kan er in komen. De hoeveelheid smsjes hangt naar mijn mening af van het abonnement waarvan de tiener geniet. Zoveel gratis belminuten, zoveel gratis smsjes, zoveel gratis MB op het internet... Noem maar op!
Tieners hechten veel belang aan wat andere van hen denken. Dan is in contact blijven met iedereen en weten wat er allemaal aan de hand is, heel belangrijk. De nieuwste roddels moeten meteen naar alle vriend(inn)en worden gestuurd. En dan heb ik het nog niet gehad over die 'cutie' waar ze altijd bij willen zijn en alles over willen weten.
Dit laatste was zeker voor mij van toepassing. In het begin van mijn relatie stuurde ik 168 smsjes per dag. Dit merkte ik omdat dit het aantal is dat ik gratis kan sturen. Vanaf dan was het betalen voor een smsje.
Geloof mij, na een tijdje werd iedereen hier thuis gek van mijn nieuwe hobby. Maar ik wist niet beter, ik wou elke minuut van de dag iets van hem horen. Dan vliegen de smsjes er snel door.
Nu kom ik dagelijks misschien aan 20 smsjes en dat is dan met bijvoorbeeld 5 verschillende mensen en dat is soms al veel.
|