Enkele post bekijken
Oud 16th December 2012, 12:15
Ilse Van Loock Ilse Van Loock is offline
Registered User

Ik heb geen smartphone en ik heb er ook geen nood aan. Ik ben de gelukkige bezitter van een gewoon mobieltje en dat volstaat voor mij. Ik vraag mij ook af waarom alles met een smartphone gedaan moet worden terwijl je het ook kan met een computer? Goedkoop zijn die gsm-abonnementen zeker niet! En ik merk ook dat er veel spelletjes op gespeeld worden. Zoals Diethe zegt, zijn veel kleine kinderen reeds in het bezit van een smartphone. Dit vind ik totaal overbodig: kinderen moeten niet aan hun smartphone of computer gekluisterd zitten, kinderen moeten buiten spelen!
Verder heb ik ook geen Facebook. Ik heb al ondervonden dat er veel besproken wordt over school op Facebook en dat ik vaak de laatste ben die op de hoogte gebracht wordt. Gelukkig zijn er nog goede zielen die aan mij denken. (Vb. Er werden afspraken gemaakt om een klasreünie te organiseren, gelukkig hebben ze mij toen gebeld om te vragen of ik ook aanwezig kon zijn.)
Waar ik mij ook aan kan ergeren: als er iemand een vraag stelt per sms, dan moet je minstens 4 of 5 sms’jes sturen om het gepaste antwoord te bekomen. Terwijl het met één telefoontje snel opgelost zou zijn.
Ik heb eigenlijk geen behoefte aan al die hoogtechnologische snufjes, maar je wordt bijna gedwongen om mee te zijn. Ik heb liever persoonlijk contact met mensen, dat vind ik veel gezelliger, dan uren achter een klavier te zitten tokkelen.
Met citaat antwoorden