Enkele post bekijken
Oud 14th May 2013, 20:34
Veronique.Peeters's Avatar
Veronique.Peeters Veronique.Peeters is offline
Registered User

Heel toevallig zijn we gisteren met de studenten van 2BASO economie het Brussels parlement gaan bezoeken. In de voormiddag kregen we hier extra informatie over alsook een rondleiding in het gebouw, in de namiddag was er tijd voor een streepje cultuur en genoten we van een kleine rondleiding door Brussel. Het viel mij meteen op dat er veel zwervers en bedelaars rondlopen en dat het niet overal even proper is. Het is gewoon een grootstad, onze hoofdstad zelfs. Tijdens de rondleiding kregen we te horen dat er in Brussel 163 nationaliteiten wonen. Niet iedereen is even begaan met onze hoofdstad en dat is natuurlijk jammer. Maar geef nu toe, in welke grootstad is het overal proper, zijn er nergens bedelaars en kan je je perfect veilig voelen? Natuurlijk heb ik maar een klein deeltje van Brussel gezien, maar toch heb ik gisteren heel wat mooie gebouwen, straten, pleinen en tuinen ontdekt. De foto hieronder is op de Kunstberg genomen en zet mijn woorden wat kracht bij, zeg nu nog eens dat Brussel geen mooie stad is?
Bijgesloten Plaatje(s)