Enkele post bekijken
  #2  
Oud 27th September 2013, 11:20
Ingeborg.Pecqueur Ingeborg.Pecqueur is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2011
Locatie: Geel
Posts: 74
Ik begrijp dat mensen graag een deel van hun geld terug willen als er ernstige vertragingen zijn. Toch vind ik persoonlijk dat het niet noodzakelijk is dat hun ticket deels wordt terugbetaald als er overmacht in het spel is. De NMBS kan hier zelf niets aan doen. Ik vind eerder dat de NMBS de reizigers moet vergoeden als er vertragingen zijn omdat het personeel voor de zoveelste keer staakt. Ik vraag me ook nog af hoe ze het gaan terugbetalen. Als je een dagticket hebt lijkt me dit redelijk duidelijk. Ze krijgen een deel van hun ticket terug, maar wat ga je doen met de abonnees. Geef je hun hetzelfde bedrag als andere reizigers? Ze hebben al wel korting gehad met hun abonnement. Toch hebben ook zij zeker recht op een vergoeding, maar ik denk dat het moeilijk is dit allemaal te regelen.
Met citaat antwoorden