Enkele post bekijken
Oud 25th February 2014, 17:29
wim leenaerts's Avatar
wim leenaerts wim leenaerts is offline
Prime Integrator

Citaat:
Ik denk dat we te los omgaan met softdrugs. Af en toe een jointje kan toch geen kwaad? Maar waar eindigt het?
Zoals in het artikel, door tegenstanders, aangegeven wordt, denk ik ook dat met legalisering een verkeerd signaal wordt uitgezonden. Dan zal men volgens mij nog meer het idee krijgen dat af en toe eens wat drugs gebruiken niet zo'n erg is.

Volledig mee eens. De impact van cannabis op hersenen in ontwikkeling is niet te onderschatten en dat lijkt vaak vergeten te worden. Op volgroeide hersenen valt de impact wel mee, en dat geeft een verkeerd beeld over de gevaren van cannabis.

Hier op school zaten we met een zelfde issue ivm een 2-daagse uitstap van de 4de jaars. Omdat ze in hun vrije momenten toch stiekem gaan roken waarschijnlijk, opperden enkele collega's om het dan maar gewoon toe te staan zodat ze het tenminste niet stiekem doen. Slecht idee vond ik. Om dezelfde reden als hierboven: je geeft daar een verkeerd signaal mee.
Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
- Socrates, 2400 jaar geleden... -
Met citaat antwoorden