Enkele post bekijken
Oud 13th May 2014, 17:59
s*ppe.cools s*ppe.cools is offline
Registered User

Ik begrijp niet dat mensen uitgelachen worden omwille van hun gewicht. Oké, ik vind ook dat sommigen er iets aan moeten doen, maar je weet nog steeds niet wat hun achtergrond is. Misschien hebben ze een schildklierprobleem waardoor afvallen bijna 'mission impossible' wordt? Mensen uitlachen op zich is al iets wat je niet hoort te doen.

Gisteren werd Thomas uit 'Foute vrienden' ook mooi met de voetjes op de grond gezet nadat hij een presentatie moest geven aan zwaarlijvige mensen. Hij lachte ook altijd met het gewicht van zijn vrienden. Hij moest een presentatie geven en hij werd geconfronteerd met al de uitspraken die hij zei over corpulente mensen. Het publiek apprecieerde zijn presentatie niet echt, dus ik denk dat hij nu wel beseft dat zijn uitspraken niet horen.

Het zal nooit stoppen, het discrimineren en uitlachen. Ik hoop wel dat er meer tolerantie komt voor andere mensen, maar ook dit betwijfel ik zwaar door de verzuring van de maatschappij (Bijvoorbeeld op het journaal: De buren die een speeltuin laten weghalen in een taverne in Waregem omdat de kinderen te veel lawaai maken). Niemand is perfect en naar mijn mening moet men elkaar accepteren en elkaar nemen hoe men is.
Met citaat antwoorden