actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > In de Marge van het Nieuws
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 5th December 2007, 12:21
Hanne VG Hanne VG is offline
Registered User

Tom Boonen heeft een nieuwe vriendin

Tom Boonen heeft een nieuwe vriendin

wo 05/12/07 - Het gaat goed met Tom Boonen. De renner houdt van de rust na een druk wielerseizoen en geniet van "kleine dingen". En van een nieuwe vriendin.

De nieuwe vriendin van Boonen heet Sophie van Vliet, komt uit Nederland en is 16 jaar."Dat is jong, maar ze ziet er ouder uit en is volwassen in haar manier van denken", zegt Boonen in Het Laatste Nieuws.
Sophie is de dochter van Leo van Vliet, de organisator van de Curaçao Race.

"Het voorbije jaar was een droevige periode voor mij. Ik was ongelukkig, voelde me niet goed in mijn vel en was er kapot van dat m'n relatie stuk was."

"Ik was niet meer de Boonen van vroeger. Ik sloeg trainingen over en moest op zoek naar de mens die ik echt was."

"Nu ben ik blij dat ik weer iemand heb leren kennen bij wie ik gelukkig ben." "Kleine zaken maken me blij"Boonen zucht als hij terugdenkt aan de voorbije jaren. "Het was overleven in sneltempo, met te veel decibels en drukte. Ik heb te weinig "nee" gezegd", vertelt hij.

"Ik kreeg te veel druk op mijn schouders. Gelukkig heb ik nu geleerd om zo weinig mogelijk in de media te komen. Geen interviews of tv-shows, maar rust. Ik beslis voortaan zelf wat ik doe."

"Ik heb nog dromen, maar geen wilde plannen meer. Kleine zaken maken me blij. Geld zegt me op dit moment niks. Mijn droom is: stoppen met koersen op de geboortedag van mijn eerste kind."

Bron: http://www.sporza.be
Met citaat antwoorden

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 03:36.