actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > NASLAG > Sociaal-wetenschappelijke achtergronden
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 6th December 2010, 21:04
Elke Mertens Elke Mertens is offline
Registered User

Ik vind het wel goed dat ze een link leggen tussen criminaliteit en werkloosheid in plaats van steeds criminaliteit en allochtonen aan elkaar te linken. Ik vind het ook logischer omdat werklozen vaak niet veel geld hebben en hierdoor hebben ze frustraties die ze moeten wegwerken. Daardoor denk ik dat deze mensen sneller hun frustraties gaan uiten in criminaliteit. En nu zeker met Sinterklaas en de feestdagen, deze mensen hebben het vaak niet breed. Dus cadeau's en grote feestmaaltijden zullen hier niet aanwezig zijn. Waardoor er nog meer frustratie komt en zo gaat dit heel het jaar door zowel in de zomer want dan gaan de meeste mensen op vakantie,...Niet dat ik het veralgemeen want niet elke werkloze doet dit. Maar ik vind wel dat werklozen werk moeten gaan zoeken. Wat doen deze mensen toch een hele dag? Het kan toch niet zijn dat deze mensen heel de dag thuis zitten en niets doen, niemand houdt dit toch niet vol. En het positieve iets aan werk zoeken is dat ze meer geld hebben in de maand. Hierdoor kunnen ze toch weer positiever gaan denken en leven. En leven ze niet meer in angst of aan de rand van de maatschappij. Zo kunnen ze hun leven weer opbouwen en zijn ze niet meer afhankelijk van het OCMW,...
Met citaat antwoorden

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 15:40.