![]() |
|
|
|||
|
|||
Go Judith!
Iets aan toe te voegen Barst? ![]() |
|
||||
|
||||
Euh...
Ja, 't is slecht. Nee, het is geen zonde. Ja, je moet niet-rokers met de nodige hoffelijkheid tegemoet treden. Nee, niet-rokers moeten hun territorium niet gaan uitbreiden tot open-lucht areas: want vervolgens kunnen 'naft'-rijders hun dieselende collega's beginnen uitkafferen omdat zij de lucht meer vervuilen... Anderzijds wil ik wel toegeven dat het weer van de laatste dagen onderhevig is aan serieuze temperatuur-inversie, waardoor 'den doemp' verdacht lang bljft hangen onder dat afdak... voor niet-rokers wellicht iets minder aangenaam waardoor ik wel geneigd ben te opteren voor een 'tijdelijke terugtrekking' of liever: terughoudendheid... Overigens: als het samenlevingspatroon tussen rokers en niet-rokers moet gebaseerd worden op het ultra-agressieve spotje dat momenteel het VRT-scherm teistert, dan zit het echt wel snor op het vlak van tolerantie in onze samenleving. Ik ben toch geneigd om meer in de richting te gaan van 'live & let live', al heeft dat ivm roken natuurlijk een enigszins dubbelzinnige connotatie
|
|||
|
|||
Citaat:
![]() |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
|
|||
|
|||
Citaat:
Misschien het feit dat ik voor economie een taak moet maken rond pensioen? ![]() |
|
||||
|
||||
Dan kunnen ze ook starten met campagnen rond geen alcohol onder de 16!
Wat normaal ook niet mag! Wie kijkt daar nog naar? Kleine tip voor -16! Ga u sigarette en drank gerust kope in de plaarselijke nachtwinkel! Die uitbaters houde daar geen rekening mee! Money, is money! En zo denken nog veel uitbaters of dergelijke!
|
||||
|
||||
Citaat:
Hij is toch eerst naar huis moeten gaan, pas gaan halen en dan de fles terug in de nachtwinkel gaan halen hoor! ander vb: Wij wonen vlak aan de grens met nederland. Mijn ouders stuurden mijn broer eens om een fles porto naar de spar, en hij kreeg ze niet mee! (ik weet niet meer precies wanneer dat was, maar ik dacht wel dat hij er 18jaar voor moest zijn) Als mijn ouders mijn broer naar een Belgische winkel hadden gestuurd bij ons in het dorp(maar op zondag zijn die niet open) dan had hij diezelde fles porto wel meegekregen! Je kan er dus alle kanten mee uit en zoveel mee foefelen als je wil. Jongeren zijn sluwer als we denken en weten overal wel een omweggetje voor!