![]() |
|
![]() |
|
Onderwerp Opties | Stem op Onderwerp | Weergave Modus |
|
|
|||
|
|||
Ergens kan ik de gemeente wel begrijpen, al stel ik mij ook de vraag 'als die niets beters te vertellen hebben op vergaderingen...'. Het probleem is vooral dat die bloemen, beertjes, plantjes... niet alleen van de ouders zijn. Jonge mensen hebben inderdaad vaak een uitgebreid netwerk aan sociale contacten. Er zijn dus veel mensen die haar willen herdenken. Het is dan ook fout om zo expliciet de ouders verantwoordelijk te stellen voor dit 'probleem'. Ik denk dan ook dat een andere manier van communiceren veel beter had geweest.
|
|||
|
|||
bloemen op graf kind
Ik ben het eens met "Believing Bart". Ik kan ook de gemeente begrijpen. Maar het kind was nog niet lang geleden gestorven, dan is het toch normaal dat er nog veel bloemen, beertjes en dergelijke bij het graf liggen.. Zéker bij een jong iemand. Laat die ouders toch op hun manier rouwen, hun kind herdenken, .. Als de gemeente niets nuttigers te doen heeft, dan zijn ze héél goed bezig
![]() |
|
|||
|
|||
Ik kan de reactie van de gemeente niet goed begrijpen. Ik begrijp ook niet waarom andere mensen hier problemen mee hebben. Als er op het graf van hun overleden familielid veel bloemen en beertjes zouden liggen, zouden zij het denk ik ook niet leuk vinden dat er anderen gaan klagen over de "overbebloeming" of dergelijke. Het gaat hier ook om een jong meisje, en jonge mensen hebben, zoals gezegd, ook een veel grotere aanhang dan ouderen. Ik vind dat andere mensen hier respect moeten voor hebben en mensen moeten laten rouwen op hun manier ook al is dat door bloemen en beertjes neer te leggen op het graf.
Ik vind het zelfs ook wel positief dat er zoveel bloemen en beertjes worden neergelegd, dat wil toch zeggen, dat het meisje nog altijd leeft onder haar vrienden en vriendinnen. |