![]() |
|
Bekijk Resultaten Peiling: Crèche in woonblok? | |||
Moet niet kunnen |
![]() ![]() ![]() ![]() |
2 | 28.57% |
No prob |
![]() ![]() ![]() ![]() |
5 | 71.43% |
Stemmers: 7. U mag niet stemmen in deze peiling |
![]() |
|
Onderwerp Opties | Stem op Onderwerp | Weergave Modus |
|
|
|||
|
|||
De eigenares heeft heel veel moeite gedaan om het bedrijf op poten te krijgen en heeft er ook nog eens voor gezorgd dat er zo weining mogelijk 'last' wordt veroorzaakt voor de andere bewoners. Ik vind dat ze het tenminste een kans moete geven, de eigenares heeft veel geld in het bedrijf gestopt en voor haar moeite vind ik dat ze een kans verdient.
Ook vind ik sommige klachte wel belachelijk, de bewoners gaan toch niet veel/geen last hebben van stinkende luiers? Als er iemand komt wonen met een 2 kleine kinderen daar hebben ze toch ook geen last van, zij moeten de luiers toch niet verversen en in de vuilbak gooien? |
|
|||
|
|||
vreemde situatie
Het is een hele rare situatie om uitspraak over te doen.
Eerst en vooral waren de medebewoners op de hoogte van de opening van de crèche en mochten ze zelfs opmerkingen maken om zo de last zo veel mogelijk te beperken. maar ik kan ook geloven dat ze dit bijvoorbeeld onderschat hebben, want men kan wel heel de omgeving voorzien van allemaal middeltjes tegen overlast, maar men kan de kinderen niet steeds stil houden. Natuurlijk heeft de vrouw hier heel veel geld in gestoken om haar crèche te openen, maar als alle bewoners last hebben van hinder en dit aanklagen, vrees ik dat zij alles zal moeten opdoeken. want ik denk niet dat het verantwoord is dat 11 bewoners door 1 bewoner last ondervinden. Ik denk dat het een hele moeilijke situatie wordt om uitspraak over te doen. |
|
|||
|
|||
Ik begrijp wel dat het niet evident is om een crèche in je woonblok te hebben. Hoewel ik het argument 'stinkende luiers' toch niet echt overtuigend vind. Het parkeer en geluidsprobleem daarentegen zijn zaken die wel doorsslaggevend kunnen zijn in deze zaak. Vooraleer zulk een onderneming te beginnen is het toch beter om eerst en vooral de goedkeuring van de medebewoners te vragen denk ik.
|