![]() |
|
|
|||
|
|||
Ben ik even blij dat Obama en niet Palin deze 'verkiezing' gewonnen heeft.
Van begin af aan was ik pro Obama, omdat ik geloof dat hij het meeste kans heeft op vernieuwing. McCain stond, volgens mij, voor de voortzetting van het regime van Bush. En omdat Palin zijn running mate was, zij dus ook. Palin heeft zich ook als een redelijk dom persoon gemanifesteerd. Ze was bekender voor haar dure kleding en kapsel en haar domme uitspraken, dan voor haar standpunten. Ik ben dus blij dat hij de echte presidentsverkiezing gewonnen heeft, en ook deze verkiezing tot 'man van het jaar'. |
|
|||
|
|||
Waarom is Obama verkozen tot man van het jaar? Wat heeft hij dit jaar al gerealiseerd? In mijn ogen heeft hij alleen 'maar' de verkiezingen gewonnen en nog niet echt iets gerealiseerd... Dit wil nu niet zeggen dat ik anti-Obama ben, helemaal niet zelfs! Ik wil gewoon even duidelijk maken dat hij in feite nog niet echt iets gerealiseerd heeft, buiten als eerste kleurling de Amerikaanse verkiezingen te winnen. Als hij deze titel later had gekregen, was ik wel akkoord geweest.
Men had beter de journalist die zijn schoenen naar de huidige Amerikaanse president gooide als Man van het Jaar verkozen. Hij heeft duidelijk iets gedaan wat velen altijd al wilden doen ![]() |