actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > In de Marge van het Nieuws
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Stem op Onderwerp Weergave Modus
Oud 27th December 2008, 22:49
chelsy collart chelsy collart is offline
Registered User

Sommige mensen geloven erin , sommige niet.
Ik persoonlijk geloof hier in! ik denk niet dat het gek of onmogelijk is dat zoiets gebeurt. Wij mensen weten niet alles, wie weet wat er nog verborgen is voor ons. Dus ik zou zeker niet uitsluiten dat wat zij gezien hadden een engel was. Het kan evengoed allemaal toeval zijn, een felle flits door een fototoestel en dat het meisje opeens beter word. Het kan allemaal toeval zijn maar voor hetzelfde geld kan het met die flits te maken hebben. We zullen het waarschijnlijk nooit weten.
Met citaat antwoorden
Oud 31st December 2008, 11:39
Nelleke Van Beylen's Avatar
Nelleke Van Beylen Nelleke Van Beylen is offline
Registered User

Het is echt fantastisch dat de dochter het overleefd heeft! Volgens mij had zij een zeer goede beschermengel, die haar beschermde en haar erdoor hielp en de kracht gaf om te blijven leven.
Oké, hier zijn enkele voorbeelden gegeven over hoe de lichtflits kan ontstaan zijn (b.v. cameratoestel, hoewel ik me afvraag wat iemand met een cameratoestel in de gang van het ziekenhuis doet, kortsluiting,...)
Als het volgens de dokters al onmogelijk was dat het meisje zou overleven, dan moet er toch een mirakel gebeurd zijn...
Met citaat antwoorden
Oud 31st December 2008, 12:31
elienwuyts elienwuyts is offline
Elien Wuyts

Ik denk dat hier inderdaad meerdere verklaringen mogelijk zijn. Maar ik begrijp wel dat haar moeder, in zo'n situatie, wil geloven dat het een engel was. Op zich is daar dan niet mis mee denk ik.
Met citaat antwoorden
Oud 31st December 2008, 13:08
Eveline.Vanderheijden Eveline.Vanderheijden is offline
Registered User

Als je wil geloven dat het er is, dan is het er. Volgens mij is het geloof en de hoop van mensen sterk genoeg geweest om te doen genezen. Of het nu een engel is of niet, daar wil ik me niet over uitspreken. Het belangrijkste is inderdaad dat het kind genezen is.
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels

Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 20:04.