![]() |
|
|
|||
|
|||
Het is heel erg dat iemand zoiets moet meemaken in zijn/haar leven. Zulke zaken zouden niet meer mogen gebeuren, maar toch kunnen we het blijkbaar niet vermijden. Ik hoop ook dat ze de daders snel zullen vatten en voorzien van een gepaste straf!
Citaat:
Die zoekactie die ze voor jou zullen opzetten, wordt door childfocus georganiseerd. Zij zijn gespecialeersd in de verdwijningen van kinderen. Als je eenmaal de kaap van de volwassen leeftijd bereikt hebt, moeien zij zich niet meer in deze zaken. Nu ben ik even gaan opzoeken welke personen onder de noemer van 'kinderen' valt: Kinderen - alle minderjarigen tot 18 jaar (art. 1 van het Verdrag van de rechten van het kind), op het ogenblik van het openen van het dossier - verdwenen meerderjarigen van 18 tot 25 jaar gedomicilieerd bij en/of ten laste van de personen, die tijdens de minderjarigheid het ouderlijk gezag hebben uitgeoefend, totdat blijkt dat ze uit eigen wil zijn weggegaan - meerderjarigen beschouwd als verlengde minderjarigen (bron: www.childfocus.be) Jij valt nog steeds onder de noemer kind en daarom zal het niet lang duren voor er naar jou zal gezocht worden. |
|
|||
|
|||
Waarom is de politie niet veel eerder opzoek gegaan naar de vrouw. 10 dagen in een kofferbak is toch echt wel lang. Dan zou ze door haar familie toch worden opgegeven als vermist.
Ik stel me vragen bij het feit dat ze in haar eigen auto lag. Volgens mijn is deze vrij snel op te sporen als de vrouw vermist is. Of misschien was de vrouw helemaal niet als vermist opgegeven maar dit zou ik nogal raar vinden aangezien dit gebeurde rond de kerstperiode. Waar ik mij ook vragen bij stel is het feit dat een mens normaal gezien maar 3 dagen zonder eten en drinken kan. Hoe heeft deze vrouw dit dan kunnen overleven? Al een geluk dat die politieagent haar hoorde roepen en haar zo kon bevrijden. Het is te hopen voor de vrouw dat ze vlug weer haar oude zelf is. |