![]() |
|
|
Onderwerp Opties | Stem op Onderwerp | Weergave Modus |
|
||||
|
||||
"Quousque tandem abutere, Reynders, patientia nostra"!
![]() Net zoals bij de VRT-reportage (Panorama) over de malversaties bij Financiën vindt de hoogedelgeleerde minister het zelfs niet nodig om zich hierover ook maar enigszins te verantwoorden... ![]() En ik kan er nog niet eens TEGEN stemmen... lang leve de (federale) democratie! MET uitdrukkelijk dank aan CD&V en VLD voor hun onvoorwaardelijke steun aan deze schabouweljke schertsfiguur. ![]() Of hoezeer alle weldenkendheid - om nog maar te zwijgen van elk perspectief op sociale rechtvaardigheid - het eens te meer moet afleggen aan het vastklampen aan de macht! ![]() Dit is echt niet min noch meer om helemaal moedeloos van te worden... ![]() Ik word elke dag toleranter ten aanzien van communautaire scherpslijpers die hiermee garen menen te kunnen spinnen (anders gezegd: mijn argumenten om ze te kunnen overtuigen van het tegendeel, geraken middels deze malloot compleet UITGEPUT!)!! ![]()